حفاظت در مقابل سقوط سنگ و بهمن

حفاظت در مقابل سقوط سنگ و بهمنشرکت مهار شالوده سعی بر این دارد که با ارائه راهکارهایی را برای حفاظت از مناطق پرجمعیت، جاده ها و زیر ساخت های اقتصادی از خطرات و پبامدهای ناشی از سقوط سنگ و بهمن که به موجب آن هر ساله شاهد خسارات و آسیب های جدی و بزرگی برای مردم و همچنین اقتصاد می باشیم را کاهش دهد.

شرکت مهار شالوده سعی بر این دارد که با ارائه راهکارهایی را برای حفاظت از مناطق پرجمعیت، جاده ها و زیر ساخت های اقتصادی از خطرات و پبامدهای ناشی از سقوط سنگ و بهمن که به موجب آن هر ساله شاهد خسارات و آسیب های جدی و بزرگی برای مردم و همچنین اقتصاد می باشیم را کاهش دهد. لذا به منظور بهبود و برقراری ایمنی چندین راه حل مفید دارد که همه آنها بسیار پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا همگام می باشند بطورمثال می توان از حفاظت در مقابل سقوط سنگ با (kit RAV) نام برد. توجه اینکه همه این روش های ارائه شده با سخت گیرانه ترین آئین نامه ها، استانداردها و مشخصات فنی مطابقت دارد اما در عین حال سعی بر آن بوده که  با تکیه بر دانش علمی و فنی کمترین آسیبهای زیست محیطی و زمین شناسی و ساختاری  بر طبیعت اعمال شود. .در کنار این نیز می توان به نصب و راه اندازی آسان، هزینه های نگهداری مناسب و دسترسی عالی و قابلیت مانیتورینگ و نصب سیستم های هشدار دهنده با بهترین و مجهزترین تجهیزات الکترونیکی نیز اشاره نمود. شرکت مهار شالوده نماینده انحصاری شرکت (Incofil) در ایران است و توانایی طراحی و اجرای هر گونه سازه ی محافظ در برابر سقوط سنگ و بهمن و ... را دارا می باشد.


 
 

 

 

سازه های محافظ حفاظت در مقابل سقوط سنگ حفاظت مقابل بهمن طراحی سازه محافظ اجرای سازه محافظ

تکنولوژی ها

خاک مسلح

خاک مسلح

خاك مسلح عبارت است از مجموعه خاك و جوشنها كه به صورت نوارهاي افقي در خاك قرار مي‌گيرند و پوسته كه بتني يا فلزي است و نماي خاك مسلح را تشكيل مي‌دهد.

پایدارسازی گودبرداری

پایدارسازی گودبرداری

نیلینگ (میخ‌کوبی خاک) و استفاده از انکراژ (زمین‌مهارها) ایمن‌ترین روش‌های حفاظت از گود در مقایسه با سایر روش‌های تثبیت و پایدارسازی ترانشه‌های خاکی می‌باشند. این امر ناشی از خاکبرداری مرحله به مرحله و تثبیت هر مرحله از گود با استفاده از ردیف میخ‌ کوبی های مربوط به آن مرحله و سپس انجام عملیات خاکبرداری مرحله‌ی بعدی می‌باشد.

شناسایی خاک

شناسایی خاک

روش های مختلف شناسایی خاک امکان شناخت به خصوصیات لایه های مختلف خاک در نتیجه تعریف دقیق تر شرایط احداث پی ابنیه را می دهد .