بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بيست و دومین دوره نمايشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تاريخ 16 الي 19 ارديبهشت ماه 1396 با حضور شرکت مهار شالوده در محل دائمی نمايشگاه بين المللی تهران برگزار شد.

نمايشگاه بين المللی نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتی و تجاری ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی برپا می گردد، فرصت بسيار مغتنمی است تا شركتهای فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوری های آتی خود را هدايت نمايند. در همین راستا شرکت مهار شالوده با توجه به تخصص و سرمایه گذاری در زمینه انواع ماشین آلات و تجهیزات تصمیم به حضور پر رنگ در این نمایشگاه دارد.
 
لذا به اطلاع كليه علاقمندان و فعالان در اين صنعت مهم و كليدی می رساند بيست و دومین دوره اين نمايشگاه بين المللی در تاريخ 16 الی 19 ارديبهشت ماه 1396 در محل دائمی نمايشگاه بين المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت مهار شالوده در غرفه ی  3318 (در فضای باز ، رو به روی سالن 14 و 15) میزبان شما می باشد پیشاپیش از حضور تمامی عزیزان در غرفه این شرکت تشکر کرده و صحبت ها، نقدها و نظرات شما را در ادامه این مسیر به کار خواهیم گرفت.

رویدادها

   دستگاه Ecodrill35

دستگاه Ecodrill35

محصول مشترک ویرث و لیبهر

میزبان شما هستیم در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

میزبان شما هستیم در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

به اطلاع كليه علاقمندان و فعالان در حمل و نقل ریلی ،صنایع و خدمات وابسته می رساند پنجمین دوره نمايشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در تاريخ 25 الي 28 ارديبهشت ماه 1396 با حضور شرکت مهار شالوده در محل دائمی نمايشگاه بين المللی تهران برگزار خواهد شد.

دومین نشست فنی ومهندسی وعمران شهر تهران

دومین نشست فنی ومهندسی وعمران شهر تهران

معرفی روش تراکم ضربه ای سریع(RIC)