تخریب و تقویت بتن

تخریب و تقویت بتنتخریب بتن مسلح با توجه به حجم پروژ ه های بتنی در دست اجرا و یا پروژه های از قبیل احداث شده و نیاز به تغییرات طرح ، بازسازی، برچیدن سازه های مذکور و .. روشهای متعددی در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند.

1- تخریب بتن مسلح با توجه به حجم پروژ ه های بتنی در دست اجرا و یا پروژه های از قبیل احداث شده و نیاز به تغییرات طرح ، بازسازی، برچیدن سازه های مذکور و .....روشهای متعددی در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند که آنها را میتوان به دو دسته تقسیم نمود :
1- روشهای مخرب : در این روشها ساختار بتن در معرض تخریب اساسی و شکست انتشار ترکهای عمیق قرار میگیرد،روشهای انفجاری و چکشهای تخریبی هیدرولیکی و پنوماتیک از این جمله میباشند .
2- روشهای غیر مخرب : این روشها که عمدتاً به صورت کنترل شده بخشهای مورد نظر را از مجموعه سازه بتنی حذف نموده و تاثیری در کاهش مقاومت و انتشار ترک دریافت بتن ایجاد نمی کنند .که از آن جمله میتوان به روشهای متعدد برش و یا تخریبهایی با فشار جت آب اشاره نمود .
شرکت مهار شالوده در روشهای غیر مخرب از امکانات مناسب و خوبی برخوردار است و تجربیات قابل قبولی در سطح پروژه های بزرگ داراست .

 
 

 

 

تخریب بتن تقویت بتن بازسازی ساختمان برچیدن سازه ها چکش تخریب چکش هیدرولیکی چکش پنوماتیک فشار جت آب روشهای غیر مخرب مجری تخریب سازه پیمانکار تخریب ساختمان بتن مسلح خاک برداری

تکنولوژی ها

اجرای تونل و سازه های زیر زمینی

اجرای تونل و سازه های زیر زمینی

دلایل بی شماری از دیر باز انسان را به احداث ابنیه زیر زمینی وا داشته است. قدیمی ترین تونل شناخته شده در حدود 4000 سال پیش در بین النهرین به طول یک کیلومتر و مقطع 5/4 * 6/3 متر احداث شده است و قصر پادشاهی بابل را با گذاشتن از زیر رود فرات به مبعد اختصاصی مربوط می ساخته است

شمع فرانکی (franki pile)

شمع فرانکی (franki pile)

شمع فرانکی (Franki Pile) نوعی شمع بتنی رانشی – درجا است که یک شفت استوانه ‏ای شکل ریخته شده از بتن خشک و دارای پاشنه توپی شکل پهن است.

دیوار دیافراگمی

دیوار دیافراگمی

دیوار دیافراگمی یک دیوار پیوسته است که جهت تسهیل کردن عملیات عمرانی از جمله به عنوان دیوار حائل، سازه ی نگهبان جهت گودبرداری های عمیق، دیوار نهایی سازه های زیرزمینی، سازه ی جداکننده میان تاسیسات زیرزمینی و همهچنین به عنوان نوعی فونداسیون مورد استفاده قرار می گیرد.